مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 12:402021-03-09سياسي

ظریف و سیدحسن خمینی اعلام کرده اند که کاندید نمی شوند


احمد شریف، دبیرکل حزب همبستگی دانش آموختگان ایران و عضو جبهه اصلاحات ایران (نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان) در گفتگو با خبرنگار احزاب خبرگزاری دانشجو، - دبیرکل حزب همبستگی دانش آموختگان ایران با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه همشهری مبنی بر آخرین تحولات نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان و راهبرد اصلاح طلبان برای رسیدن به کاندیدای واحد، گفت: هنوز راجع به مصادیق کاندیدا ها هیچ صحبتی نشده است.

احمد شریف، دبیرکل حزب همبستگی دانش آموختگان ایران و عضو جبهه اصلاحات ایران (نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان) در گفتگو با خبرنگار احزاب خبرگزاری دانشجو، با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه همشهری مبنی بر آخرین تحولات نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان و راهبرد اصلاح طلبان برای رسیدن به کاندیدای واحد، گفت: هنوز راجع به مصادیق کاندیدا ها هیچ صحبتی نشده است.

شریف ادامه داد: این وظیفه کمیته راهبرد ها و برنامه ریزی است که باید یک آیین نامه ای را تدوین کند و به صحن عمومی جبهه اصلاحات ایران (نهاد اجماع ساز) بیاورد تا تصویب شود؛ اما هیچ کدام از این ها صورت نگرفته است.

این عضو جبهه اصلاح طلبان ایران در رابطه با شاخصه های انتخاب کاندیدای منتخب هم گفت: در رابطه با شاخصه های انتخاب کاندیدای این جبهه، هنوز به هیچ عنوان صحبتی نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظریف و سیدحسن خمینی اعلام کرده اند که کاندید نمی شوند

ظریف و سیدحسن خمینی اعلام کرده اند که کاندید نمی شوند