مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 13:052021-03-09سياسي

تشریح روش های چهارگانه ثبت نام انتخابات شوراهای شهر


رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور گفت:داوطلبان می توانند در روش های غیر حضوری، نرم افزار موبایلی و یا دسکتاپی (کامپیوتر) ثبت نام انتخابات را از سایت entekhabat.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، امیر شجاعان رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور در مورد روند ثبت نام الکترونیکی نامزدهای انتخابات شوراهای شهر، گفت: در این دوره از انتخابات برای ثبت نام شورهای شهر 4 روش را پیش بینی کردیم و 2 روش غیر حضوری و روش های دیگر حضوری است.

وی ادامه داد: داوطلبان می توانند در روش های غیر حضوری، نرم افزار موبایلی و یا دسکتاپی (کامپیوتر) ثبت نام انتخابات را از سایت http://entekhabat.

moi.

ir دانلود کنند.

شجاعان تاکید کرد: دو روش حضوری دیگر، ثبت نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت و دریافت کد رهگیری و مراجعه به فرمانداری برای نهایی کردن ثبت نام و ثبت ­نام از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان های کشور است.

رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور با اشاره به برگزاری مانورهایی برای کاهش مشکلات اپلیکیشن های ثبت نامی تصریح کرد: برای کسانی که می خواهند از طریق ثبت نام غیر حضوری در انتخابات شوراهای شهر شرکت کنند ما به دو شیوه احراز هویت را انجام می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح روش های چهارگانه ثبت نام انتخابات شوراهای شهر

تشریح روش های چهارگانه ثبت نام انتخابات شوراهای شهر