مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 13:152021-03-09اقتصادي

افزایش فرزندان محسنین در دوران کرونا


مدیرکل کمیته امداد گیلان با ابراز نگرانی از افزایش چندین هزار فرزند محسنین در گیلان گفت: چندین هزار نفر از فرزندان محسنین و ایتام در ایام کرونا به کمیته امداد گیلان اضافه شد که در بحث علوم اجتماعی جای تفکر دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، عباس اهرابی عصر امروز در جلسه پویش ایران همدل و مهربانی در سالن اجتماعات سال از ظرفیت خیرین در گیلان در خصوص حامی پیدا کردن فرزندان محسنین استفاده شده، ولی با توجه شرایط کرونایی و سخت اقتصادی کشور خیرین با مشکلاتی مواجه شدند، به این دلیل از تمامی کارمندان انتظار دارم به این پویش بپیوندند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره عدم حمایت از یک هزار و 347 حامی در گیلان گفت: علیرغم اقدامات صورت گرفته در استان پنج هزار و 932 فرزند محسنین حداقل یک حامی داشته و متأسفانه یک هزار و 347 فرزندان محسنین فاقد حامی هستند.

تکریم ایتام و نیازمندان از اولویت های اجتماعی سپاه پاسداران است جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در بسیج اقشار در این جلسه با بیان اینکه در انقلاب ا را حافظ ظرفیت های نظام مقدس ایرانی دانست و بیان کرد: سپاه پاسداران به عنوان حافظ انقلاب وظیفه خود می داند به نیازمندان کرده و این نهاد انقلابی از تمام ظرفیت خود برای کاهش تعداد فرزندان محسنین در گیلان استفاده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش فرزندان محسنین در دوران کرونا

افزایش فرزندان محسنین در دوران کرونا