مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 13:252021-03-09اقتصادي

صنعت؛ یکی از مهم ترین محورهای توسعه در خراسان جنوبی


استاندار خراسان جنوبی بخش صنعت را یکی از مهمترین محورهای توسعه استان اعلام کرد و گفت: استانی به پهناوری خراسان جنوبی با ظرفیت ها و مزایای بی نظیر، - فضای مناسبی برای ایجاد واحدهای صنعتی بزرگ است.

حمید ملانوری، امروز سه شنبه 19 اسفند در حاشیه بازدید از یک کارخانه کاشی و سرامیک در شهرک صنعتی بیرجند، در جمع خبرنگاران افزود: استقرار واحدهای صنعتی، زمینه ساز توسعه استان است و به توسعه ملی نیز کمک می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت بخش صنعت باید ضمن ادامه اقداماتی که در گذشته صورت گرفته، به شکلی برنامه ریزی کنیم که در زمینه معدن و ایجاد صنایع پایین دستی مرتبط که توجیه اقتصادی دارد نیز تلاش بیشتری صورت گیرد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: توجه به بخش صنعت در راستای کمک به اشتغال، تولید، معیشت و ثروت در استان با وجود ظرفیت های منحصر به فرد خراسان جنوبی، به طور ویژه دنبال می شود.

وی اظهار کرد: در نگاه دولت به حوزه صنعت 2 نکته مدنظر قرار دارد؛ موضوع اول توجه به واحدهای تولیدی فعال است که بعضا حین کار با مشکلاتی مواجه شده اند و باید کمک کنیم این موانع رفع شود و واحدهای صنعتی بتوانند بدون وقفه به تولید و عرضه محصولات خود ادامه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت؛ یکی از مهم ترین محورهای توسعه در خراسان جنوبی

صنعت؛ یکی از مهم ترین محورهای توسعه در خراسان جنوبی