مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 14:252021-03-09سياسي

شکایت از روحانی به دلیل نقص اصول 110 و 126 قانون اساسی


عضو هیئت رییسه مجلس از شکایت از روحانی به دلیل نقص اصول 110 و 126 قانون اساسی در مجلس خبر داد و گفت: این نقض قانون باید در مجلس بررسی و رییس جمهور جهت اعمال مجازات قانونی به قوه قضاییه معرفی شود.

- حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در رییس جمهور  را داشتم گفت: آقای روحانی در موارد متعدد اصول یکصد و دهم و یکصد و بیست و ششم قانون اساسی را نقض کرده است.

وی با بیان اینکه براساس اصل یکصد و بیست و ششم  قانون اساسی رییس جمهور مسؤولیت امور برنامه و بودجه و امور اداری و استخدامی کشور را مستقیما بر عهده دارد و می تواند اداره آنها را به عهده دیگری بگذارد.

تصریح کرد:  از جمله وظایف رییس جمهور در خصوص برنامه و بودجه کشور اصلاح ساختار بودجه کشور است که ایشان این وظیفه را انجام نداده است و به نحوی مفاد اصل مذکور را نقض نموده است.

وی افزود: در خصوص استنکاف جناب آقای حسن روحانی رییس جمهور دولت دوازدهم از اصلاح ساختار بودجه کشور می توان به عدم انجام هیچ اقدام مؤثر ایشان پس از بیانات مقام معظم رهبری اشاره نمود.

عضو هیئت رییسه مجلس افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با کارگزاران نظام در مورخ 24 اردیبهشت سال گذشته فرمودند: یکی هم مسئله اصلاحات ساختاری بودجه است که اشاره کردند، بنده هم تاکید می کنم؛ بنا بر این شد، قرار بر این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت از روحانی به دلیل نقص اصول 110 و 126 قانون اساسی

شکایت از روحانی به دلیل نقص اصول 110 و 126 قانون اساسی