مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 14:302021-03-09سياسي

تعطیلی عتبات فرصتی برای شناسایی مشکلات مربوط به اعزام زائران است


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: تعطیلی عتبات بهترین فرصت برای آسیب شناسی مشکلات و یافتن راهکارهای بهینه در خصوص اعزام زائران به عتبات عالیات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در مجمع عمومی عادی فوق العاده شرکت مرکزی دفاتر خدمات زیارتی سراسر ایران (شمسا) که به صورت مجازی با حضور اعضای هیئت مدیره این مجمع برگزار شد، تعطیلی عتبات را فرصتی برای بازشناسی مشکلات و تدبیر راهکاری علمی و عملی برای بهینه سازی فعالیت های این حوزه برشمرد.

وی با تاکید بر لزوم بهره مندی از فرصت تعطیلی سفرهای زیارتی به اعتاب مقدسه افزود: هم اینک بهترین فرصت برای آسیب شناسی مشکلات و یافتن راهکارهای بهینه درخصوص اعزام زائران به عتبات عالیات است، فرصت را غنیمت شمارید تا برنامه ها نسبت به گذشته بهینه شود، اگر کاستی هایی هم وجود دارد برطرف و حق و حقوق مردم را پرداخت کنید تا بدهکار نباشید.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به فرارسیدن سالروزشهادت امام کاظم (ع)، روایتی از آن امام همام قرائت کرد و گفت: آن حضرت می فرمایند: إنّ خَواتیمَ أعمالِکُم قَضاءُ حَوائِجِ إخوانِکُم، وَالإِحسانُ إلَیهِم ما قَدَرتُم و إلاّ لَم یُقْبَلْ مِنکُم عَمَلٌ - مهر اعمال شما به این است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی عتبات فرصتی برای شناسایی مشکلات مربوط به اعزام زائران است

تعطیلی عتبات فرصتی برای شناسایی مشکلات مربوط به اعزام زائران است