مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 14:452021-03-09اقتصادي

مازندران جزو استان های پیشرو توسعه روستایی است


رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی مازندران گفت: مازندران در حوزه توسعه روستایی و اجرای طرح های عمرانی وزیرساختی در این مناطق جزو استان های پیشرو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مفید غلامی راد شامگاه سه شنبه در کارگروه توسعه اقتصادی استان با اشاره به بحث ماده 27 برنامه توسعه روستایی گفت: مازندران در حوزه توسعه روستایی و اجرای طرح ها جزو استان پیشرو به شمار می رود.

وی با اظهار اینکه تلاش های خوبی برای توسعه روستایی در مازندران صورت گرفته است، ادامه داد: امیدواریم بتوانیم برنامه ریزی مناسبی برای توسعه مناطق روستایی داشته باشیم.

محمد امید معاون توسعه مناطق روستایی ریاست جمهوری نیز در این جلسه با اظهار اینکه رتبه استان مازندران در زمینه توسعه مناطق روستایی مطلوب است، گفت: سعی می کنیم در چارچوب تعهداتی که داریم و با توجه به جمعیت روستایی استان نسبت به اجرای برنامه ها اقدام کنیم.

وی با اشاره به توجه دولت برای ارتقای شاخص های توسعه در روستاها یادآور شد: مراکز آماری تحلیلی بین المللی نیز مکرر تایید کرده اند نظام جمهوری اسلامی در بهبود وضعیت روستاها موفق عملکرد کرده است.

وی با بیان اینکه همه دولت ها تلاش کردند روستاها وضعیت بهتری نسبت به گذشته داشته باشد، به توجه ویژه دولت کنونی اشاره و اضافه کرد: در حوزه گازرسانی، بیش از 80 درصد ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران جزو استان های پیشرو توسعه روستایی است

مازندران جزو استان های پیشرو توسعه روستایی است