مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 14:502021-03-09اقتصادي

بیش از 5 میلیون قطعه جوجه ریزی در آذربایجان غربی صورت گرفت


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه در طول بهمن ماه تعداد 5 میلیون و 220 هزار جوجه ریزی در سطح استان صورت گرفته، - ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه در طول بهمن ماه تعداد 5 میلیون و 220 هزار جوجه ریزی در سطح استان صورت گرفته، گفت: این رقم در مقایسه با گذشته یک میلیون و 500 هزار قطعه افزایش یافته است.

نادر صادقی ظهر امروز سه شنبه نوزدهم اسفندماه در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان که با حضور معاون وزیر صمت برگزار شد با اشاره به فرآیند تولید و تأمین میزان کشتار مرغ در استان، اظهار کرد: 11 کشتارگاه به طور میانگین 230 تا 240 تن مرغ روانه بازار می کنند.

وی آذربایجان غربی را قطب تولید مرغ کشور دانست و خاطر نشان کرد: 5 زنجیره تولید فعال در استان داریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: همچنین جوجه ریزی 20 هزار قطعه مرغ آرین در استان صورت گرفته که تا خردادماه سال 1400 از محصولات شان منتفع خواهیم شد همچنین تا پایان سال آتی در این مهم خودکفا خواهیم شد.

صادقی با بیان این که در طول بهمن ماه تعداد 5 میلیون و 220 هزار جوجه ریزی در سطح آذربایجان غربی صورت گرفته، تصریح کرد: این رقم در مقایسه با گذشته یک میلیون و 500 هزار قطعه افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 5 میلیون قطعه جوجه ریزی در آذربایجان غربی صورت گرفت

بیش از 5 میلیون قطعه جوجه ریزی در آذربایجان غربی صورت گرفت