مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 14:552021-03-09اقتصادي

136 واحد تولیدی، صنعتی و مصارف عمده آذربایجان غربی گازدار شدند


مسئول گازرسانی به صنایع و مجتمع های مسکونی شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: 136 واحد تولیدی، صنعتی و مصارف عمده استان در سال جاری از نعمت گازدار برخوردار شده اند.

- ایسنا/آذربایجان غربی مسئول گازرسانی به صنایع و مجتمع های مسکونی شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: 136 واحد تولیدی، صنعتی و مصارف عمده استان در سال جاری از نعمت گازدار برخوردار شده اند.

حسن تقوی اظهار کرد: امسال علیرغم مشکلات و چالش های ناشی از شیوع کرونا و افزایش غیرمتعارف قیمت ها که اجرای پروژه ها را با مشکل مواجه کرد، به 127 واحد تولیدی و صنعتی، یک واحد مجتمع مسکونی، 3 جایگاه CNG و 5 مورد از سایر مصارف عمده گازرسانی شد.

به گفته وی، برای گازرسانی به واحدهای تولیدی صنعتی و مصارف عمده استان طی سال جاری در مجموع 350 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

مسئول گازرسانی به صنایع و مجتمع های مسکونی شرکت گاز آذربایجان غربی، درباره ایستگاه های تقلیل فشار نصب شده برای واحدهای تولیدی و صنعتی گازدار شده در سال جاری نیز اعلام کرد: در این زمینه، 21 مورد ایستگاه تقلیل فشار یا اندازه گیری تهیه و نصب شده است.

تقوی با اعلام اینکه طبق برنامه ریزی بودجه ای امسال مقرر بود به 120 واحد از صنایع استان گازرسانی شود، افزود: این در حالی است که در سال جاری 127 مورد از صنایع از نعمت گاز بهره مند شدند که این نشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

136 واحد تولیدی، صنعتی و مصارف عمده آذربایجان غربی گازدار شدند

136 واحد تولیدی، صنعتی و مصارف عمده آذربایجان غربی گازدار شدند