مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 14:552021-03-09سياسي

ابوطالب(ع) بزرگترین حامی پیامبر بود


رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: در برابر کینه های بی پایان کفار و قبیله گرایی جزیره العرب یک حامی قدرتمند نیاز بود که حضرت ابوطالب (ع) در این زمینه به خوبی نقش ایفا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم،آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری امروز در همایش ابوطالب حامی پیامبر اعظم که در تالار قدس مدرسه عالی امام خمینی برگزار شد اظهار کرد: دلایل گوناگونی موجب موفقیت پیامبر (ص) در انجام رسالت خطیری که برعهده داشت شد که امدادهای غیبی، آیات قرآن کریم و اخلاق نیکو و پسندیده پیامبر گرامی اسلام از عواملی است که سبب گرایش توده های مردم و به ایشان شد.

وی با بیان اینکه در کنار عوامل ذکر شده نیابد از تاثیر شگرف حمایت ابوطالب (ع) در مقابل کینه توزی دشمنان غافل شد، گفت: در برابر کینه های بی پایان کفار و قبیله گرایی جزیره العرب یک حامی قدرتمند نیاز بود که حضرت ابوطالب در این زمینه به با اشاره به نقش حمایتی ابوطالب (ع) در زمان های پیش و پس از بعثت از پیامبر بیان کرد: حمایت از پیامبر گرامی اسلام به معنای حمایت از توسعه اسلام است که این دو مسئله غیرقابل تفکیک است.

وی با بیان اینکه حضرت ابوطالب عمر گرانبها و مال خود را در راستای حمایت از پیامبر (ص) هزینه کرد، گفت: عملکرد این شخصیت والامقام نشان از ایمان محکم ایشان به اسلام است عضو مجلس خبرگان رهبری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابوطالب(ع) بزرگترین حامی پیامبر بود

ابوطالب(ع) بزرگترین حامی پیامبر بود