مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 15:102021-03-09سياسي

محاکمه عاملان ترور حاج قاسم، یک خواست همگانی است


دبیر اجرایی نخستین دادگاه مجازی عاملان ترور شهید سلیمانی گفت: ترور شهید سلیمانی یک جنایت جنگی بود و محاکمه عاملان آن، یک مطالبه همگانی است.

- دبیر اجرایی نخستین دادگاه مجازی عاملان ترور شهید سلیمانی: محاکمه عاملان ترور حاج قاسم، یک خواست همگانی است ایسنا/خراسان رضوی دبیر اجرایی نخستین دادگاه مجازی عاملان ترور شهید سلیمانی گفت: ترور شهید سلیمانی یک جنایت جنگی بود و محاکمه عاملان آن، یک مطالبه همگانی است.

حجت الاسلام علی موحدی راد امروز در نخستین دادگاه مجازی محاکمه عاملان ترور شهید حاج قاسم سلیمانی که در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: ترور شهید قاسم سلیمانی جنایت جنگی بود چون ایشان به همراه همرزمان شان برای انجام یک سفر کاری و با دعوت دولت عراق به این کشور سفر کرد که با دستور رییس جمهور آمریکا به شهادت رسید و از آن پس محاکمه عاملان این جنایت و انتقام سخت به عنوان یک مطالبه عمومی مطرح شد.

وی با بیان اینکه بمباران عین الاسد عراق تنها یک سیلی بود که به صورت آمریکا زدیم و انتقام سخت زمانی میسر می شود که آمریکا از منطقه خارج شود، افزود: در سال روز شهادت سردار سلیمانی نشستی برای بررسی ابعاد این جنایت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد اما تصمیم بر این شد تا دادگاه مجازی در اسفند ماه برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاکمه عاملان ترور حاج قاسم، یک خواست همگانی است

محاکمه عاملان ترور حاج قاسم، یک خواست همگانی است