مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 15:302021-03-09سياسي

معرفی بانوان مجاهد و ایثارگر یکی از ضرورت های جامعه امروز است


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مرکزی گفت: معرفی بانوان مجاهد و ایثارگری که در انقلاب اسلامی توانستند مقام والای زن مجاهد ایرانی را به رخ دنیا بکشانند از ضرورتهای جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا کریمی عصر امروز در همایش لشگر فرشتگان تاریخ ساز گفت: هر حماسه و افتخاری برای کشور به ثبت رسیده برگرفته از نقش بانوان بوده و اگر امروز جوانان ایران اسلامی در قله های بلند پیشرفت پیشتاز هستند اینها برگرفته از مجاهدت های زنان است.

وی افزود: بانوان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با تاسی از حضرت زینب (ع) پرچمدار نهضت امام راحل که همان راه و مکتب عاشورا است بودند و مادران و همسران شهدا و بانوان ایثارگر، جانباز و آزاده برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی از خود به یادگار گذاشتند و نسل جدید باید از این سرمایه های ارزشمند به خوبی استفاده کند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی ادامه داد: امروز بانوان مجاهد و ایثارگر در انقلاب اسلامی با حضور مؤثر خود در عرصه های مختلف علاوه بر اینکه به قله های رفیع سربلندی دست پیدا کردند توانستند جایگاه و مقام والای زن مجاهد ایرانی را به رخ دنیا بکشانند و در مقابل فرهنگ فاسد غربی با قوت ایستادگی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی بانوان مجاهد و ایثارگر یکی از ضرورت های جامعه امروز است

معرفی بانوان مجاهد و ایثارگر یکی از ضرورت های جامعه امروز است