مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 15:452021-03-09سياسي

ارز 4200 تومانی باعث فساد و رانت می شود


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: ارز چهار هزار و 200 تومانی یک انگل برای اقتصاد کشور بوده و باعث فساد و رانت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محمد باقری بنابی عصر امروز سه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان بناب در محل فرمانداری این شهرستان گفت: دستگاه های نظارتی بایستی با نظارت و کنترل دقیق مانع استفاده ارز 4200 تومانی در حوزه های غیرضروری شوند و حاکمیت تلاش کند تا اجناس و کالاهایی که با ارز 4 هزار و 200 تومانی وارد کشور می شود، در دست مردم قرار گیرد و نگذارند وارد رانت شود.

باقری بنابی تصریح کرد: تا زمانی که ارز 4200 تومانی وجود دارد، مشکلات رانت و احتکار نیز وجود دارد که امیدواریم در آینده دولت جدیدی که روی کار خواهد آمد با این معضل مبارزه کرده و آنها را جمع کند.

نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی از پیامدهای ناشی از اوج گیری دوباره برداشت بی رویه و غیرمتعارف شن و ماسه از معادن کوه های قره قشون و ساخت و سازهای صورت گرفته در این مناطق ابراز نگرانی کرد.

وی با انتقاد از برداشت بی رویه و غیرمجاز شن و ماسه از معادن کوه های قره قشون در بناب اظهار کرد: مناطق کوه های قره قشون تنها محل گردشگری مردم بناب و شهرهای همجوار بوده و حفظ و نگهداری از این مناطق جزو وظایف اصلی ماست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارز 4200 تومانی باعث فساد و رانت می شود

ارز 4200 تومانی باعث فساد و رانت می شود