مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 16:102021-03-09سياسي

ادیان در گسترش صلح جهانی، عدالت و اخلاق نقش کلیدی دارند


نایب رییس مجمع جهانی اهل بیت(ع) با صدور پیامی نقش ادیان در گسترش صلح جهانی را مهم دانست و تاکید کرد: امیدواری قرن جدید با نقش آفرینی رهبران ادیان الهی قرن صلح، - اراک- نایب رییس مجمع جهانی اهل بیت(ع) با صدور پیامی نقش ادیان در گسترش صلح جهانی را مهم دانست و تاکید کرد: امیدواری قرن جدید با نقش آفرینی رهبران ادیان الهی قرن صلح، عدالت و اخلاق باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله دری نجف آبادی نایب رییس مجمع جهانی اهل بیت (ع) با صدور پیامی نقش ادیان در گسترش صلح و امنیت جهانی را بی بدیل دانست و گفت: رهبران تمامی ادیان الهی به خصوص مسیحیان و مسلمانان باید نسبت به این مسئله مهم توجه ویژه داشته باشند.

آیت الله قربانعلی نجف آبادی در این پیام آورده است: امروزه دیگر نمی توان نقش بارز ادیان و ضرورت توجه به پیام های زندگی بخش آن را نادیده گرفت و هدف ادیان الهی، برقراری صلح در جهان است که تنها شامل پایان جنگ ها نیست بلکه جنبه های اجتماعی یعنی حذف محرومیت، قحطی، سرکوبگری و گرسنگی را نیز در برمی گیرد که باید مورد توجه قرار گیرد.

در سنت اسلامی، پیوند میان حقیقت و سلام (صلح) ذاتی است و در اصل و مبدا تمامی شناختها و حقایق وجود دارد و در این دین مبین، حق، هستی و سلام در ذات خداوند گره خورده اند که این اشتراک، پایه ای بس عمیق را برای پیوند میان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادیان در گسترش صلح جهانی، عدالت و اخلاق نقش کلیدی دارند

ادیان در گسترش صلح جهانی، عدالت و اخلاق نقش کلیدی دارند