مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 16:352021-03-09فرهنگي

سریال نوروزی شبکه «سلامت» کلید خورد


تصویربرداری مجموعه نمایشی «وجدان درد» به تهیه کنندگی مهران رسام و کارگردانی مجید پرکار به سفارش شبکه سلامت سیما کلید خورد.

- تصویربرداری مجموعه نمایشی وجدان درد به تهیه کنندگی مهران رسام و کارگردانی مجید پرکار به سفارش شبکه سلامت سیما کلید خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، تصویربرداری مجموعه نمایشی وجدان درد به کارگردانی مجید پرکار در لوکیشنی واقع در سعادت آباد تهران کلید خورد.

وجدان درد یک روایت فانتزی است که در آن افراد مختلف به واسطه اشتباهات به ظاهر ساده ای که دارند به محکمه ذهنی خود آورده می شوند و این تازه آغاز ماجراست.

بهنوش بختیاری، مهدی سلوکی، سامان گوران، بهراد خرازی و وحید اسمی خانی بازیگران اصلی این مجموعه نمایشی هستند و رامین راستاد، مهدی امینی خواه و وحید شیخ زاده نیز به عنوان بازیگر مهمان در آن ایفای نقش می کنند.

این مجموعه نمایشی در 35 قسمت برای پخش در ایام نوروز از شبکه سلامت سیما ساخته می شود.

عوامل و دست اندرکاران وجدان درد عبارتند از: جانشین تهیه کننده: سید مهدی قائم مقام، سرپرست گروه کارگردانی: محسن حسن پور، سرپرست نویسندگان: مجید پرکار، نویسندگان: احسان منصف خوش حساب، الهام غلام زاده، لیلا کوت آبادی، پریا رها، مشاور حقوقی: محمد جعفری، مدیرتولید: مصطفی کشتگر، دستیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال نوروزی شبکه «سلامت» کلید خورد

سریال نوروزی شبکه «سلامت» کلید خورد