مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 16:402021-03-09فناوري

آمادگی ایرانسل برای توسعه پژوهش های 6G در کیش


مدیرعامل ایرانسل در مراسم افتتاح رسمی ششمین سایت تجاری 5G ایرانسل در جزیره کیش، از آمادگی این اپراتور برای توسعه پژوهش های 6G در کیش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، در این مراسم که صبح روز سه شنبه 19 اسفند ماه 1399، با حضور دکتر سید ستار هاشمی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر جعفر آهنگران سرپرست را وارد ایران کرد، همواره در توسعه فناوری های جدید پیشرو بوده است، گفت: با ورود ایرانسل به حوزه ارائه خدمات تلفن همراه در ایران، رقابت جدی در این عرصه شکل گرفت و یک رشد و توسعه جدی در حوزه خدمات اینترنت موبایل و خدمات ارتباطی در کشور ایجاد شد.

بیژن عباسی آرند با بیان اینکه پیشروی و تلاش برای راه اندازی فناوری های نسل جدید، همواره در برنامه های اساسی شرکت ایرانسل بوده است، افزود: ما در ایرانسل در دو سال اخیر، روی زیرساخت های مورد نیاز برای نسل پنج تلفن همراه کار سنگینی انجام دادیم و در حال حاضر شبکه ایرانسل در کل کشور، آمادگی تجهیز به نسل پنج تلفن همراه را دارد.

وی تأکید کرد: نسل پنج صرفاً یک تغییر نسل و صرفاً افزایش سرعت و کیفیت اینترنت نیست.

به تعبیر متخصصان، نسل پنج زیربنای نسل جدیدی از اقتصاد است؛ کسب وکار دیجیتال را توسعه می دهد و زیست بومی را ایجاد می کند که بسیاری از خدمات بتوانند بر بستر آن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ایرانسل برای توسعه پژوهش های 6G در کیش

آمادگی ایرانسل برای توسعه پژوهش های 6G در کیش