مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 17:252021-03-09سياسي

نگرانی از اوج گیری کوه خواری در بناب!


نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی از پیامدهای ناشی از اوج گیری دوباره برداشت بی رویه و غیرمتعارف شن و ماسه از معادن کوه های«قره قشون» و ساخت و سازهای صورت گرفته در این مناطق ابراز نگرانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، حجت الاسلام محمد باقری بنابی امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان بناب با انتقاد از برداشت بی رویه و غیرمجاز شن و ماسه از معادن کوه های قره قشون در بناب اظهار کرد: مناطق کوه های قره قشون تنها محل گردشگری مردم بناب و شهرهای همجوار بوده و حفظ و نگهداری از این مناطق جزو وظایف اصلی ماست.

وی با بیان اینکه تخریب و برداشت بی رویه شن و ماسه از معادن کوه های قره قشون ظلم به نسل های آتی است؛ افزود: مسئولان میراث فرهنگی،حفاظت محیط زیست و صنعت و معدن باید نگذارند به این میراث گرانبها آسیبی وارد شود و باید از این میراث ارزشمند برای نسل های آتی حفاظت کنیم.

ارز 4 هزار و 200 تومانی یک انگل برای اقتصاد کشور است عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ارز 4 هزار و 200 تومانی یک انگل برای اقتصاد کشور است؛ اذعان کرد: دستگاه های نظارتی باید با نظارت و کنترل دقیق مانع استفاده ارز 4 هزار و 200 تومانی در حوزه های غیرضروری شوند و حاکمیت تلاش کند تا اجناس و کالاهایی که با ارز 4 هزار و 20


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از اوج گیری کوه خواری در بناب!

نگرانی از اوج گیری کوه خواری در بناب!