مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 17:352021-03-09اقتصادي

جریمه 80 میلیونی برای 66 واحد متخلف/ 20 هزار واحد صنفی با فقط 3 بازرس!


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردیس گفت: طی دو ماه گذشته 632 مورد بازرسی از واحدهای صنفی توسط بازرسان اداره صمت انجام شده و 66 واحد متخلف برخورد و 3 واحدصنفی پلمب شده است.

- سید علی افتخاری، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردیس، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس، با اشاره به تشدید نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی به ویژه در ایام پایانی سال، گفت: در راستای بازرسی های انجام شده، جریمه واحدهای صنفی متخلف  79 میلیون و 860 هزار تومان بوده است.

رییس اداره صنعت فردیس از نظارت ویژه بازرسان اداره صمت براقلام پرمصرف مردم خبر داد و افزود: نظارت بر قیمت و توزیع اقلام پرمصرف در سبد خانوار از جمله  گوشت قرمز، مرغ، میوه، سبزی، نان، آجیل و  شیرینی بیش از سایر اقلام مصرفی مورد توجه بازرسان صمت قرار گرفته است.

این مقام مسؤول اضافه کرد: همچنین 27 فقره گشت مشترک با ادارات بهداشت، فرمانداری،  تعزیرات حکومتی اتاق اصناف و اداره اماکن انجام شده است.

وی با اشاره به وجود بیش از20 هزار واحد صنفی در شهرستان فردیس، بیان کرد: با توجه به حجم واحدهای صنفی در شهرستان، بازرسی از همه این واحدها کار بسیار دشواری است و اداره صمت شهرستان تنها با 3 بازرس، وظیفا بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی را انجام می دهد در حالیکه به وجود بیش از 10 بازرس در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 80 میلیونی برای 66 واحد متخلف/ 20 هزار واحد صنفی با فقط 3 بازرس!

جریمه 80 میلیونی برای 66 واحد متخلف/ 20 هزار واحد صنفی با فقط 3 بازرس!