مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 17:452021-03-09اقتصادي

بیش از 700 روستای خوزستان در معرض تنش آبی


معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: با توجه به وضعیتی که در زمینه آبرسانی در روستاهای استان خوزستان وجود دارد، بیش از 700 روستای خوزستان در معرض تنش آبی قرار دارند.

- ایسنا/خوزستان معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: با توجه به وضعیتی که در زمینه آبرسانی در روستاهای استان خوزستان وجود دارد، بیش از 700 روستای خوزستان در معرض تنش آبی قرار دارند.

فاضل عبیات در آیین افتتاح طرح های آبرسانی به 42 روستای خوزستان که امروز (19 اسفندماه) با حضور وزیر نیرو به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با اشاره به اتمام احداث هفت مجتمع آبرسانی روستایی در استان خوزستان اظهار کرد: با توجه به وضعیتی که در زمینه آبرسانی در روستاهای استان خوزستان وجود دارد، بیش از 700 روستای خوزستان در معرض تنش آبی قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اتفاقاتی که در خصوص تنش آبی در اوایل امسال در برخی مناطق خوزستان به وجود آمد، افزود: وزیر نیرو در جریان همه این مسائل قرار دارد.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: در ماه های آینده روستاهای خوزستان بالقوه در معرض تنش آبی قرار می گیرند؛ با این وجود، افتتاح طرح های آبرسانی در خوزستان نشانه اهتمام وزارت نیرو برای حل اساسی و نهایی مشکلات مربوط به تنش آبی روستاهای کشور و خوزستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 700 روستای خوزستان در معرض تنش آبی

بیش از 700 روستای خوزستان در معرض تنش آبی