مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 18:302021-03-09سياسي

دیدار سردار غیب پرور با خانواده های شهیدان عباسی و زراعتی در ایلام


جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع)گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسیر تولید قدرت قرار گرفته اند و هر روز قدرتمندتر از روز دیگر به پیش خواهند رفت.

- ایسنا/ایلام جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع)گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسیر تولید قدرت قرار گرفته اند و هر روز قدرتمندتر از روز دیگر به پیش خواهند رفت.

سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور ، جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع) و هیئت همراه در سفر خود به استان ایلام با حضور در مزار گمنام شهدای ایلام به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی سپاه امیرالمومنین(ع) ، بازدید از گردان های امام علی(ع)بسیج ، بازدید از شهرستان مرزی مهران و حضور در معراج الشهدای مهران ، دیدار با خانواده های معظم شهداء، از جمله برنامه های سفر سردار غیب پرور به ایلام بود.

سردار غیب پرور در این سفر، اظهار کرد: دشمن در این چهل و چند سال با شیطنت هایی که انجام داده تلاش کرده که به اهداف پلید خود برسد و با تحرکات خود سعی دارد برای کشور حوادث امنیتی درست کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار سردار غیب پرور با خانواده های شهیدان عباسی و زراعتی در ایلام

دیدار سردار غیب پرور با خانواده های شهیدان عباسی و زراعتی در ایلام