مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 20:252021-03-09سياسي

برگزاری دادگاه نمادین محاکمه عاملان ترور سردار سلیمانی در مشهد + عکس


دبیر اجرایی دادگاه نمادین و مجازی و مسوول فرهنگی دانشکده حقوق، علوم سیاسی و زبانهای خارجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد هم در این مراسم در خصوص اهداف برگزاری این دادگاه گفت: - ما معتقدیم بحث ترور شهید حاج قاسم سلیمانی یک جنایت جنگی بود چون شهید سلیمانی توسط دولت عراق دعوت شده بود و در حقیقت در یک سفر کاری ترور شد و مطالبه عمومی مردم ایران این است که باید جنایتکاران محاکمه شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، دادگاه نمادین محاکمه عاملان ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امروز با حضور رییس کل دادگستری خراسان رضوی، قضات، وکلا، رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد.

رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی روز سه شنبه در این مراسم گفت:یکی از اهداف مهمی که این مراسم دنبال می کند بُعد آموزشی است که در این فضای علم و دانش این دادگاه تشکیل میشود و از اساتید و ریاست محترم دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه آزاد مشهد می خواهم که تمام تلاششان را مبذول کنند تا نکات آموزشی و مقررات شکلی دادگاه رعایت و زمینه آشنایی دانشجویان هم فراهم شود.

غلامعلی صادقی در خصوص برگزاری این دادگاه نمادین افزود: به عنوان نخستین قدم برنامه مان این بود که این دادگاه را درخصوص شهید سلیمانی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دادگاه نمادین محاکمه عاملان ترور سردار سلیمانی در مشهد + عکس

برگزاری دادگاه نمادین محاکمه عاملان ترور سردار سلیمانی در مشهد + عکس