مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 00:502021-03-09دانش

جذب دانشجویان خارجی مهم ترین مسیر بین المللی سازی دانشگاه ها


رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران جذب دانشجویان خارجی مهم ترین مسیر بین المللی سازی دانشگاه ها دانست و گفت: ارتباطات دانشجویان بین المللی پس از فارغ التحصیلی با دانشگاه باید حفظ شود.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران جذب دانشجویان خارجی مهم ترین مسیر بین المللی سازی دانشگاه ها دانست و گفت: ارتباطات دانشجویان بین المللی پس از فارغ التحصیلی با دانشگاه باید حفظ شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عباسعلی کریمی در جشن فصل بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران یکی از بهترین راه ها برای بین المللی شدن را پذیرش دانشجویان خارجی در دانشگاه دانست و گفت: در آستانه فرارسیدن سال جدید، باید اذعان کنم که سال بسیار سختی را در دانشگاه علوم پزشکی تهران پشت سر گذاشتیم و در کنار امور روتین، شیوع همه گیری کرونا و مشکلات ناشی از آن در کشور، مسائل مختلف و سختی هایی برای دانشجویان داخلی و دانشجویان بین المللی به وجود آورد و من از همان ابتدا از مسئولان و همکاران خواستم که حداکثر تلاش را برای تسهیل شرایط، به کار گیرند.

وی با اشاره به اینکه 46 سال پیش وارد دانشگاه شدم و تلاش کرده ام طی این سال ها روحیه دانشجویی خود را حفظ کنم، اظهار داشت: همچنان خود را دانشجوی این مجموعه می دانم چرا که مانند بسیاری از شما تجربه زندگی خوابگاهی را داشته ام و در کنار آن به واسطه تحصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب دانشجویان خارجی مهم ترین مسیر بین المللی سازی دانشگاه ها

جذب دانشجویان خارجی مهم ترین مسیر بین المللی سازی دانشگاه ها