مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 04:452021-03-10بين الملل

واشنگتن در آماده باش؛ 2300 نیروی گارد ملی تا 2 ماه دیگر در کنگره می مانند


در پی افزایش نگرانی ها از شورش و آشوب طرفداران «دونالد ترامپ» در پایتخت آمریکا، پنتاگون اعلام کرد که دست کم 2300 نیروی گارد ملی آمریکا تا سوم خرداد1400 به حالت آماده باش در کنگره خواهند ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در پی افزایش درخواست ها برای تمدید دو ماهه حضور گارد ملی آمریکا در پایتخت به منظور جلوگیری از هرگونه آشوب هواداران ، کارگروهی که نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان منصوب کرده بود، پیشنهاداتی را برای بهبود تجهیزات، آموزش، برنامه ریزی نیروهای پلیس کنگره ارائه کرد.

طبق این گزارش، در صورتی که گارد ملی آمریکا تا پایان ماه می (اوایل خردادماه) از پایتخت عقب نشینی کند که هنوز قطعیت ندارد، کنگره آمریکا به مدت بیش از چهارماه تحت حفاظت ارتش آمریکا خواهد بود.

بیش از 20 هزار نظامی آمریکایی بعد از شورش های 6 ژانویه طرفداران دونالد ترامپ در مقابل کنگره، در پایتخت ایالات متحده مستقر شدند.

ششم ژانویه (17 دی) کنگره آمریکا در حال شمارش آرای مجمع گزینندگان (الکترال کالج) برای تایید نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر بود که بعد از اعتراض چند قانونگذار آمریکایی به نتیجه رأی گیری در ایالت آریزونا، ترامپ از هوادارانش خواست تظاهرات به اصطلاح مسالمت آمیز برگزار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن در آماده باش؛ 2300 نیروی گارد ملی تا 2 ماه دیگر در کنگره می مانند

واشنگتن در آماده باش؛ 2300 نیروی گارد ملی تا 2 ماه دیگر در کنگره می مانند