مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 05:052021-03-10پزشكي

دانشگاه های علوم پزشکی با کمبود خوابگاه مواجه اند


معاون فرهنگی، دانشجویی و سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کمبود شدید خوابگاه های دانشجویی را مهمترین مشکل پیش روی ترتیب دانشجویان علوم پزشکی برشمرد و گفت: - ایسنا/اصفهان معاون فرهنگی، دانشجویی و سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کمبود شدید خوابگاه های دانشجویی را مهمترین مشکل پیش روی ترتیب دانشجویان علوم پزشکی برشمرد و گفت: باتوجه به اینکه دولت به تنهایی قادر به تامین و تجهیز خوابگاه های دانشجویی نیست، از خیران درخواست می کنم در این عرصه نیز ورود کنند.

سیما سادات لاری شامگاه (سه شنبه-19 اسفندماه) در اختتامیه دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه مهر سلامت در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، اظهار کرد: احسان و نیکوکاری از مفاهیم ارزشمند اخلاقی است که در دین مبین اسلام و همه ادیان الهی بر آن تاکید جدی شده است.

وی با بیان اینکه هدف نهایی از ادیان الهی چیزی جز رواج و گسترش نیکوکاری نیست، گفت: انسان ها همواره به هم نوعان خود عشق می ورزیدند.

در یک سال گذشته کشور ما همانند همه کشورهای جهان با اپیدمی کرونا مواجه و متاسفانه شاهد درد و رنج بیماری و فوت هم وطنان بودیم، اگرچه احسان و نیکوکاری مردم در ایام شیوع کرونا به اوج خود رسید و آحاد مردم با همدلی و کمک های مومنانه تلاش کردند از این پیچ سخت تاریخی با کمترین عارضه عبور کنیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه های علوم پزشکی با کمبود خوابگاه مواجه اند

دانشگاه های علوم پزشکی با کمبود خوابگاه مواجه اند