مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 05:102021-03-10ورزشي

رقبای جوادی، ولی نژاد و پوراسماعیل مشخص شدند


مراسم قرعه کشی رقابتهای بین المللی ترکیه شب گذشته برگرار شد و سه تکواندوکار ایران در روز نخست این مسابقات رقبای خود را شناختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هشتمین دوره تورنمنت بین المللی ترکیه با حضور 1473 تکواندوکار در سه رده سنی و به مدت سه روز برگزار خواهد شد که در بخش بزرگسالان 535 تکواندوکار به رقابت خواهند پرداخت.

تیم ملی تکواندو بانوان ایران با ترکیب مهلا مؤمن زاده، غزل سلطانی، ناهید کیانی، کوثر اساسه، پریسا جوادی، یلدا ولی نژاد، ملیکا میرحسینی و زهرا پوراسماعیل نمایندگان تکواندو ایران در این رقابت ها حضور دارد.

در بخش بانوان 210 تکواندوکار مبارزه خواهند کرد.

امروز چهارشنبه 20 اسفندماه در روز نخست مبارزات اوزان 62-، 73- و 73+ کیلوگرم برگزار می شود که پریسا جوادی، یلدا ولی نژاد و زهرا پوراسماعیل به عنوان نمایندگان کشورمان به روی شیاپ چانگ می روند.

در وزن 62- کیلوگرم پریسا جوادی در میان 29 تکواندوکار ابتدا به دیدار مریم کاکایر از ترکیه می رود و سپس باید با برنده دیدار ترکیه و اسپانیا مبارزه کند.

یلدا ولی نژاد دیگر نماینده کشورمان در این وزن است گام نخست حوریه نور ارگین از کشور میزبان را پیش رو دارد و در صورت برتری به مصاف برنده مبارزه ترکیه و نیجر می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقبای جوادی، ولی نژاد و پوراسماعیل مشخص شدند

رقبای جوادی، ولی نژاد و پوراسماعیل مشخص شدند