مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 05:352021-03-10حوادث

مُسکنی که برای التیام درد مَسکن چاره نیست


خسته و مستاصل از در بیرون امدند و در حال بگومگو به سمت خودرو حرکت کردند، چند دقیقه ای مات صحبت هایشان شدم و زن و شوهر جوان بدون توجه به حضور من در چند متری شان مجادله را ادامه دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، کمی نزدیک تر رفتم و با عرض پوزشی سوالم را پرسیدم، خانم جوان انگار که آماده تلنگری باشد شروع به صحبت کرد و از رنج های خانه به دوشی سخن گفت.

  حدس می زدم بر سر خانه بحث می کنند، این را زمانی که از یک بنگاه معاملاتی خارج شدند فهمیدم، ماجرا از این قرار بود که زن خانه را نپسندیده بود و مرد اصرار می کرد که باید هر چه سریع تر همین واحد 60-70 متری را قولنامه کنند.

  علت سماجتش را که پرسیدم گفت: یک ماه است از این سر شهر به ان سر شهر به دنبال یک واحد مسکونی برای رهن هستیم اما قیمت های عجیب و غریب ما را آشفته کرده است! جالب تر اینکه خانه با رهن کامل پیدا نمی شود و من با یک حقوق کارمندی و قسط و بدهی توان پرداخت اجاره بها را ندارم.

  این ماجرا برای بسیاری از ما یا اطرافیان مان اتفاق افتاده است و شرایطی را تجربه کرده ایم که مانده و رانده از هر کجا نه راه پس داشته ایم و نه راه پیش!  اگر از قشر متوسط جامعه باشید بدون شک باید قید سکونت در محله های بالای شهر را بزنید و به محله های جنوبی مراجعه کنید که ان هم بدون شک قیمت های حک شده روی تخته سفید ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مُسکنی که برای التیام درد مَسکن چاره نیست

مُسکنی که برای التیام درد مَسکن چاره نیست