مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 06:252021-03-10فرهنگي

جشنواره ملی فیلم مستند «یادگار» در قزوین برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: جشنواره فیلم مستند یادگار باهدف معرفی ظرفیت میراث فرهنگی کشور با استفاده مناسب از ابزار سینما برگزار می شود.

- ایسنا/قزوین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: جشنواره فیلم مستند یادگار باهدف معرفی ظرفیت میراث فرهنگی کشور با استفاده مناسب از ابزار سینما برگزار می شود.

محمدحسین اسماعیلی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری جشنواره ملی فیلم های مستند یادگار تصریح کرد: این جشنواره باهدف معرفی ظرفیت میراث فرهنگی کشور با استفاده مناسب از ابزار سینما برگزار می شود، نگاه ویژه به موضوعات میراث فرهنگی برای تولید آثار سینمایی، توجه به سینما و فیلم به عنوان رسانه های برتر و ارزشمند برای تبادلات فرهنگی، تغییر نگاه سنتی به میراث فرهنگی به عنوان اشیا قدیمی و بخشیدن نگاهی با قداست و بزرگ به داشته های فرهنگی از دیگر اهداف این جشنواره است.

وی افزود: این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و سازمان سینمایی کشور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، صداوسیما و همکاری دستگاه ها و نهادهای فرهنگی استان قزوین در سه بخش برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ملی فیلم مستند «یادگار» در قزوین برگزار می شود

جشنواره ملی فیلم مستند «یادگار» در قزوین برگزار می شود