مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 06:352021-03-10سياسي

شروع ماراتن انتخابات از صبح امروز


ثبتپنام داوطلبان انتخابات شوراهای شهر از صبح امروز آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدرضا امیری صبح امیری در نشست خبری با اصحاب رسانه پیرامون سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اظهار داشت: سیاسی ترین انتخابات کشور، انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراها و گسترده ترین انتخاباتی است که مستقیم بر سرنوشت مردم تاثیر دارد و در 28 خردادماه 1400 برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت معنادار از مولفه های اساسی انتخابات است که پیشگیری از شیوع بیماری تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول همچنین گفت: در شهرهای شیراز، صدرا، داریون و خانه زنیان انتخابات شورای شهر و در 130 روستای واجد شرایط که 100 نفر جمعیت یا 20 خانوار دارند، انتخابات روستاها و 12 تیره عشایری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره بر لزوم جلوگیری از تجمع مردم، گفت: پیش بینی 20 درصد افزایش صندوق آرا را خواهیم داشت که براین اساس بیش از 800 صندوق رای در شیراز تدارک دیده شده است.

امیری با بیان اینکه ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای شهر از صبح امروز آغاز شده و تا 26 اسفند از ساعت 8 صبح تا 6 عصر انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع ماراتن انتخابات از صبح امروز

شروع ماراتن انتخابات از صبح امروز