مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 06:502021-03-10بين الملل

«انفجار بزرگ» در خاندان سلطنتی انگلیس/ عروسی که بمب خبری شد، کیست؟+ تصاویر


این مصاحبه همچون بمب خبری ای همه رسانه های انگلیسی و غیرانگلیسی جهان منفجر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از شبکه سی ان ان، خانواده سلطنتی انگلیس با یک بحران نسبی روبرو شدند، پس از آنکه شاهزاده هری و مگان، دوشس ساسکس، در مصاحبه ای با اوپرا وینفری ، با انبوه ادعاهای ویرانگر این خانواده را لرزاند.

در طول این ویژه برنامه دو ساعته، این زوج - که علی رغم شکاف سلطنتی هنوز پنج نفر از اقوام دور از تاج و تخت هستند - تصویری از یک خانواده را چنان سرسختانه ریشه در راه های نژادپرستانه خود کشیدند که باعث شده یک جوان دو نژادی سلامت روانی اش به خطر بیافتد و در نهایت راهی جز فرار از چنگال قصر نداشته باشد.

مگان گفت که او در کاخ سلطنتی چنان منزوی و تنها بود که فکر خودکشی را در سر می پرورانید و به وینفری گفت که او دیگر نمی خواست زنده بماند.

این زوج به شدت از نحوه برخورد موسسه با آنها انتقاد داشتند و مگان ادعای حیرت انگیزی از نژادپرستی را از یکی از اعضای خاندان فاش کرد که شهرتش را به بحران می اندازد.

در همین حال هری اعتراف کرد که روابطش با پدرش و وارث تاج و تخت، ولیعهد چارلز، و برادرش، شاهزاده ویلیام، در سال های اخیر تحت فشار جدی قرار گرفته اند، و تاکید کرد که این موسسه ممکن است داستان هایی را در رسانه ها القا کرده باشد که او و مگان را در نظرها منفی نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«انفجار بزرگ» در خاندان سلطنتی انگلیس/ عروسی که بمب خبری شد، کیست؟+ تصاویر

«انفجار بزرگ» در خاندان سلطنتی انگلیس/ عروسی که بمب خبری شد، کیست؟+ تصاویر