مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 06:552021-03-10سياسي

ضرورت استفاده از فضای مجازی برای تبلیغات انتخابات شوراها


رییس ستاد انتخابات لرستان بر ضرورت استفاده از فضای مجازی برای تبلیغات انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با توجه به شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمود ثمینی در سخنانی اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رأی و اراده ملت عزیز به وجود آمده و پس از پیروزی انقلاب قانون اساسی تدوین و به رأی مردم گذاشته شد که بیش از 98.

2 درصد حائز رأی مثبت شد.

اداره مملکت به دست مردم و به اراده ملت است وی عنوان کرد: مردم در سرنوشت خود در تمامی مراحل و ارکان نظام دخیل هستند، اداره مملکت به دست مردم و به اراده ملت است زیرا تمام انتخابات از جمله خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و انتخابات شورای شهر و روستا با رأی و اراده مردم است.

رییس ستاد انتخابات لرستان بیان داشت: انتخابات ریاست جمهوری مهم و سرنوشت ساز است و مردم مشارکت خود را در سرنوشت مملکت مشخص خواهند کرد و با حضور حداکثری می شود گفت که رأی قاطبه برای حاکمیت جمهوری اسلامی ایران تعیین کننده است زیرا وقتی منتخب در قوه مجریه حائز اکثریت آرا باشد، اجماع نظرات در مورد آن وجود دارد و مورد تأیید و پشتیبانی نظام است.

ثمینی افزود: نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر و روستا بر اساس قانون در ارتقای مدیریت شهری و روستایی و بهبود عمران و آبادی آن تلاش می کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از فضای مجازی برای تبلیغات انتخابات شوراها

ضرورت استفاده از فضای مجازی برای تبلیغات انتخابات شوراها