مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 06:552021-03-10حوادث

کشف بیش از 13 هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در پاکدشت


فرمانده انتظامی پاکدشت از کشف 13 هزار عدد انواع محترقه غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پاکدشت، سرهنگ رضا علی بخشی فرمانده انتظامی پاکدشت شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور ایجاد امنیت مناسب در روزهای پایانی سال و برای تداوم مقابله با قاچاق و پیگیری از وقوع حوادث ناگوار در آستانه سال نو برای شهروندان با اجرای طرح ذوالفقار 99، برخورد با تهیه و توزیع مواد محترقه غیرمجاز از سوی پلیس پاکدشت با جدیت دنبال می شود.

وی گفت: با محوریت اداره نظارت بر اماکن عمومی و کلانتری های شهرستان موفق به کشف بیش از 13 هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز شدیم.

فرمانده انتظامی پاکدشت ادامه داد: در ارتباط با کشفیات به دست آمده سه نفر دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

سرهنگ بخشی با تأکید بر ضرورت همراهی و کنترل فرزندان توسط والدین در چهارشنبه آخر سال خاطرنشان کرد: والدین و خانواده ها با کنترل حرکات و رفتار فرزندان خود می توانند در کاهش حوادث این روز نقش مهمی را ایفا کنند.

وی افزود: از شهروندان درخواست می شود تا هرگونه توزیع و عرضه مواد محترقه را که در اصناف مختلف و چه به شکل دست فروش و سیار است را با تلفن 110 مرکز فوریت های پلیسی اطلاع رسانی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 13 هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در پاکدشت

کشف بیش از 13 هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در پاکدشت