مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 07:252021-03-10فناوري

هکرها به دوربین های امنیتی تسلا نفوذ کردند


یک گروه هکری به استارت آپی در آمریکا دسترسی یافته و به ویدئوهای پخش زنده و آرشیوی دوربین های امنیتی صدها شرکت از جمله تسلا و دو تولید کننده نرم افزار دسترسی یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، طی دو روز گذشته، یک گروه کوچک از هکرها با دسترسی به استارت آپ ورکادا (Verkada Inc) ویدئوهای زنده و آرشیو شده صدها کسب و کار مختلف از جمله تسلا را بررسی کرده اند.

تیلی کوتمن یکی از توسعه دهندگان نرم افزار سوییسی که برای یافتن شکاف های امنیتی در اپلیکیشن های موبایل و سیستم های دیگر توجهات را به خود جلب کرده، اسکرین شات هایی در توییتر به اشتراک گذاشت که مربوط به داخل انبار تسلا در کالیفرنیا و زندانی در آلاباما بود.

کوتمن از معرفی اعضای دیگر این گروه هکری خودداری کرده است.

به گفته او این گروه هکری هفته گذشته اطلاعات ورود به سیستم ابزارهای اجرایی شرکت ورداکا را در فضای آنلاین پیدا کردند و به همین دلیل تصمیم داشتند توجهات را به نظارت گسترده بر مردم جلب کنند.

استارت آپ وداکا نفوذ به سیستم هایش را تأیید کرد و گفت تمام حساب های اجرایی داخلی را مسدود کرده تا از دسترسی های غیر مجاز به سیستم های خود جلوگیری کند.

این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد: تیم امنیت داخلی ما و شرکت تأمین کننده امنیت خارجی مشغول بررسی گستره و مقیاس این چالش هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هکرها به دوربین های امنیتی تسلا نفوذ کردند

هکرها به دوربین های امنیتی تسلا نفوذ کردند