مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 07:452021-03-10بين الملل

مقاومت فلسطین: در برابر اقدامات ظالمانه «اونروا» سکوت نخواهیم کرد


گروههای مقاومت فلسطین با برگزاری نشستی تأکید کردند که در برابر اقدامات ظالمانه و کاهش ارائه خدمات سازمان اونروا به مردم فلسطین سکوت نخواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروههای مقاومت فلسطین شامگاه سه شنبه (روز گذشته) نشستی برگزار و در آن بر افزایش فشار مردمی به آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (اونروا) تأکید کردند.

این گروهها با انتشار بیانیه ای، خبر دادند که در این نشست، مسائل ملی فلسطین و آخرین تحولات مربوط به این کشور را بررسی کرده اند.

خبرگزاری صفا ضمن نقل این بیانیه گزارش داد که گروههای فلسطینی در برابر اقدامات ظالمانه و کاهش ارائه خدمات سازمان اونروا به مردم فلسطین سکوت نخواهند کرد.

این گروهها بر لزوم برگزاری گفت وگوی ملی فراگیر و مفیدی تأکید کردند که در آن تمامی ملت فلسطین از جمله گروههای مقاومت حضور داشته باشند.

گروههای مذکور ضمن رد تلاشهای خبیثانه رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی و اجرای سیاست تجزیه و یهودی سازی، خاطر نشان کردند، قرار دیوان کیفری بین المللی درباره تحقیق پیرامون جنایات صهیونیستها، گام مثبتی است که نیازمند پیگیری مجدانه از سوی تشکیلات خودگردان فلسطین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت فلسطین: در برابر اقدامات ظالمانه «اونروا» سکوت نخواهیم کرد

مقاومت فلسطین: در برابر اقدامات ظالمانه «اونروا» سکوت نخواهیم کرد