مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 07:552021-03-10سياسي

یاوه گویی صهیونیست ها از روی ترس است/ «نزاجا» در لبه تکنولوژی حرکت می کند


جانشین فرمانده کل ارتش در واکنش به تهدیدات رژیم صهیونیستی گفت: یاوه گویی صهیونیست ها از روی ترس است، زیرا از توانمندی های نظام جمهوری اسلامی شناخت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر محمدحسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش در آیین اختتامیه چهاردهمین دوره رزم مقدماتی جامع پذیری دانشجویان نخبه کشور (ذخیره های نظام) که امروز (چهارشنبه) در مرکز آموزش 01 شهدای وظیفه نزاجا برگزار شد، گفت: اگر به خودسازی خود توجه کنیم، می توانیم به مراتب بالاتری که ساختن جامعه و جامعه سازی است، بپردازیم تا جامعه تحت ظلم نباشد.

وی افزود: اگر جمعی را می خواهند تحت اداره شما قرار دهند، باید مسیر درست را که جز با انسان سازی میسر نمی شود، بشناسید و به عنوان یک اقدام جهت راهنمایی دیگران حرکت کنید؛ اما اگر آمادگی لازم را نداشته باشید، نمی توانید راهبری را به درستی انجام دهید.

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: کشورهای منطقه که تحت سلطه استکبار هستند، در رأس این کشورها افرادی قرار دارند که با پذیرش سلطه، هم اموال کشور خود را به تاراج می دهند و هم عزت کشورشان را از بین می برند؛ بنابراین دنیای قدرت با غبارآلود کردن صحنه، فضا را به گونه ای طراحی می کند تا واقعیت مشخص نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاوه گویی صهیونیست ها از روی ترس است/ «نزاجا» در لبه تکنولوژی حرکت می کند

یاوه گویی صهیونیست ها از روی ترس است/ «نزاجا» در لبه تکنولوژی حرکت می کند