مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 08:252021-03-10اقتصادي

100 درصد روستاهای شهرستان کنارک از نعمت برق پایدار بهره مند شدند


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: با افتتاح برق رسانی روستای لوند کنارک 100 درصد روستاهای این شهرستان از نعمت برق پایدار بهره مند شدند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: با افتتاح برق رسانی روستای لوند کنارک 100 درصد روستاهای این شهرستان از نعمت برق پایدار بهره مند شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شرکت توزیع نیروی برق استان، خلیل عوض زاده افزود: روستای لوند کنارک آخرین روستای فاقد برق این شهرستان بود که با برق دار کردن این روستا تعداد روستاهای بهره مند از نعمت برق این منطقه به 124 روستا رسید.

وی ادامه داد: نصب 480 متر شبکه فشار ضعیف و متوسط و نصب یک دستگاه ترانسفورماتور50 کاوا با اعتباری حدود یک میلیارد و 200 میلیون ریال جهت برق رسانی به روستای لوند کنارک انجام شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه 7864 مشترک شهری و 13 هزار و 708 مشترک روستایی تحت پوشش امور توزیع برق شهرستان کنارک هستند گفت: کار واگذاری 902 اشتراک روستایی شهرستان کنارک تاکنون انجام شده است.

وی با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب تنها 33 روستا استان سیستان و بلوچستان از نعمت برق برخوردار بودند اظهارکرد: به برکت انقلاب اسلامی هم اینک بیش از 5470 روستای این نقطه از ایران اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 درصد روستاهای شهرستان کنارک از نعمت برق پایدار بهره مند شدند

100 درصد روستاهای شهرستان کنارک از نعمت برق پایدار بهره مند شدند