مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 08:252021-03-10اقتصادي

بانوان، سرپرست 63 درصد خانواده های تحت پوشش کمیته امداد


یکی از راهبردهای قطعی کمیته امداد اشغال خانگی است زیرا سرپرست 63 درصد خانواده های تحت پوشش بانوان هستند و اگر شغل این بانوان بیرون باشد، - ایسنا/کرمان رییس کمیته امداد کشور گفت: یکی از راهبردهای قطعی کمیته امداد اشغال خانگی است زیرا سرپرست 63 درصد خانواده های تحت پوشش بانوان هستند و اگر شغل این بانوان بیرون باشد، مادر بودن آنها تحت الشعاع قرار می گیرد.

سیدمرتضی بختیاری امروز 20 اسفندماه در مراسم جشن توانمندسازی اقتصادی 5500 خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان اظهار کرد: کشور ما داشته های فراوانی دارد و باید از آن ستفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه ایران جایگاه خود را در دنیا نشان داد، افزود: ما در مبارزه با ویروس کرونا تنها ماندیم و جلوی ورود بسیاری از مواردی که ستاد اجرایی فرمان امام تامین کرده بود را امریکا گرفت اما خوشبختانه امروز صادرکننده بسیاری از ملزومات مبارزه با کرونا هستیم.

بختیاری تصریح کرد: کمیته امداد توانمندسازی، اشتغال، مسکن و فرهنگسازی را در دستور کار قرار داده و بحمدالله قدم های بسیار موثری برداشته شد.

وی با اشاره به اینکه در ماده 83 برنامه ششم تکلیف شده کمیته امداد سالیانه 70 هزار اشتغال در کشور ایجاد کند، گفت: در سال 96 تعداد 170 هزار شغل و 97 تعداد 148 هزار شغل توسط کمیته امداد ایجاد شده و در سال 97 یک سوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان، سرپرست 63 درصد خانواده های تحت پوشش کمیته امداد

بانوان، سرپرست 63 درصد خانواده های تحت پوشش کمیته امداد