مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 09:002021-03-10فرهنگي

حیات صنعت سینما به فعالیت سینماداران بستگی دارد


مدیر کل ارشاد گیلان به مشکلات سینماداران برای ادامه فعالیت با توجه به شرایط موجود اشاره کرد و گفت: حیات صنعت سینما به فعالیت سینماداران بستگی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فیروز فاضلی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم تجلیل از اصحاب سینمایی استان گیلان با اشاره به اینکه اداره کل ارشاد خانه فعالان حوزه هنر و سینما است، اظهار کرد: شش سال پیش با پیگیری های مستمر مسئولان اداره کل ارشاد گیلان همزمانی اکران فیلم های جشنواره فجر در استان ها کلید خورد.

وی با بیان اینکه امسال ششمین سال برگزاری همزمانی جشنواره فیلم فجر در استان گیلان بود، افزود: با وجود همه سختی ها و محدودیت ها تلاش کردیم تا این روند قطع نشود.

مدیر کل ارشاد گیلان در ادامه با اشاره به اینکه طی این سال ها یکی از انتقادات عدم برگزاری همزمانی در سطح شهرستان ها بوده است، گفت: برگزاری این همزمانی می تواند شور فرهنگی و هنری در سطح شهرستان ایجاد کند در سال های اخیر استقبال علاقه مندان گیلانی نشان دهنده ایجاد این شور است.

وی به علاقه شهروندان گیلانیان به حضور در سالن ها سینمایی برای دیدن فیلم اشاره کرد و گفت: فعالان سینمایی که در جلسات صنفی شرکت می کنند باید بدانند که برخی فیلم ها انحصارا مربوط به سینما است و برای اکران نیز باید در همین حوزه تأکید کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیات صنعت سینما به فعالیت سینماداران بستگی دارد

حیات صنعت سینما به فعالیت سینماداران بستگی دارد