مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 09:002021-03-10اقتصادي

مدل تامین قراردادی مرغ در پایتخت اجرایی خواهد شد


معاون اقتصادی استاندار تهران گفت: مدل تامین قراردادی مرغ در پایتخت اجرایی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حشمت الله عسگری صبح چهارشنبه در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان با اشاره به اینکه گشت های نظارت و بازرسی اقدامات خود را برای تنظیم بازار میوه و سایر کالاهای اساسی را با شدت بیشتری دنبال کنند اظهار داشت: در این راستا از هرگونه سو استفاده در فضای بازار جلوگیری به عمل خواهد آمد.

معاون اقتصادی استاندار تهران در ادامه با اشاره به توزیع 30 هزار تنی روغن در ماه اسفند و کمبود آن در سطح بازار و همچنین فضای روانی ایجاد شده در این خصوص گفت: دستگاه های نظارتی و ذیربط ضمن ریشه یابی موضوع نظارت بیشتری را به عمل آورند.

عسگری افزود: تمام تلاش دستگاه های اجرایی و هدف از برگزاری جلسات ایجاد رضایتمندی در سطح جامعه و افزایش رفاه اقتصادی برای مردم است و هر اقدامی بدون در نظر گرفتن شرایط اقتصادی جامعه منتج به نتیجه نخواهد شد.

وی با اشاره به موضوع قیمت مرغ که به عنوان دغدغه مسؤلین همواره مورد توجه قرار گرفته عنوان داشت: در همه جلسات تأکیدات صورت گرفته در راستای کاهش قیمت مرغ و جلوگیری از فشار اقتصادی بر مردم بوده است و در این زمینه دستگاه های نظارتی و تخصصی همواره تلاش کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدل تامین قراردادی مرغ در پایتخت اجرایی خواهد شد

مدل تامین قراردادی مرغ در پایتخت اجرایی خواهد شد