مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 09:052021-03-10سياسي

امکان داشتن وکیل حقوقی رایگان برای مددجویان سازمان بهزیستی


رییس سازمان بهزیستی کشور در آیین امضاء تفاهم نامه مشترک با اتحادیه سراسری کانون وکلای دادگستری ایران، گفت: بیش از 700 پرونده مددجویان تحت پوشش بهزیستی به صورت رایگان در سال جاری معاضدت حقوقی و قضایی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جامعه خبرگزاری فارس؛ رییس ایران باهدف معاضدت حقوقی و قضایی مددجویان تحت پوشش بهزیستی گفت: این مهم باهدف اجرای ماده 23 قانون حمایت از افراد دارای معلولیت و برای اجرای تکالیف کنوانسیون حقوقی افراد دارای معلولیت با توجه به مفاد مصرح اصول 21 و 29 و 35 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران انجام شده است.

وحید قبادی دانا، افزود: بر این اساس افرادی که به لحاظ مشکلات جسمی و مالی توان ندارند تا مانند دیگر شهروندان عادی از حق داشتن وکیل برخوردار باشند این کمک را به آن ها برسانیم که از داشتن وکیل و مشاور حقوقی در مواجهه با مشکلات حقوقی و قضایی برخوردار باشند.

وی ضمن قدردانی از وکلای داوطلب که دانش خود را رایگان در قالب معاضدت حقوقی و قضایی به مددجویان بهزیستی ارائه می دهند، تصریح کرد: وکلای همکار با بهزیستی بیش از 700 پرونده را در سال جاری به صورت رایگان معاضدت حقوقی و قضایی داشتند.

قبادی دانا، بابیان اینکه پیش ازاین در بیش از 20 استان، کانون وکلا همکاری با بهزیستی داشته است، گفت: با امضاء این تفاهم نامه شرایط برای اقداما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان داشتن وکیل حقوقی رایگان برای مددجویان سازمان بهزیستی

امکان داشتن وکیل حقوقی رایگان برای مددجویان سازمان بهزیستی