مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 09:102021-03-10اجتماعي

شهرداری ها در صدور مجوز برای احداث مدارس خیری همکاری کنند


رییس شورای اسلامی استان یزد بر ضرورت رفع مسائل ناشی از کرونا در حوزه آموزشی با همکاری و حمایت شوراها و دهیاری ها و همچنین همکاری بیشتر برای صدور مجوز لازم احداث مدارس خیرساز تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر حوزه آموزشی با همکاری و حمایت شوراها و دهیاری ها به منظور اطمینان خاطر بیشتر خانواده ها تاکید کرد.

رییس شورای اسلامی استان یزد ادامه داد: لازم است شهرداری های استان در صدور مجوز لازم برای احداث مدارس خیری نهایت همکاری را با اداره کل آموزش و پرورش انجام دهند و مساعدت لازم را در تامین زمین برای ساخت مدارس مورد نیاز استان داشته باشند.

میرابوالقاسمی همچنین خواستار مساعدت و همکاری شهرداری ها در تامین آب مورد نیاز فضای سبز مدارس استان شد.

نماینده مردم استان یزد در شورای عالی استان ها افزود: شورای اسلامی استان آمادگی لازم را دارد که هماهنگی های لازم را به طور مضاعف انجام دهد و در این رابطه تفاهم نامه همکاری بین شورای اسلامی استان و اداره کل آموزش و پرورش درحال تدوین است.

میرابوالقاسمی گفت: باید با برنامه ریزی دقیق و مدون سهم 3 درصد آموزش و پرورش در کمیسیون ماده 100 شهرداری ها پر رنگ تر دیده شود.

رییس شورای اسلامی استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز می باشد، در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری ها در صدور مجوز برای احداث مدارس خیری همکاری کنند

شهرداری ها در صدور مجوز برای احداث مدارس خیری همکاری کنند