مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 09:302021-03-10سياسي

هر خانه در کرمانشاه باید یک مرکز گسترش صلح و سازش باشد


رییس کل دادگستری کرمانشاه با تاکید بر لزوم گسترش فرهنگ صلح و سازش در جامعه، گفت: هر خانه در کرمانشاه باید یک مرکز گسترش صلح و سازش باشد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس کل دادگستری کرمانشاه با تاکید بر لزوم گسترش فرهنگ صلح و سازش در جامعه، گفت: هر خانه در کرمانشاه باید یک مرکز گسترش صلح و سازش باشد.

پرویز توسلی زاده در مراسم افتتاح دفتر ستاد مصلحین دانشگاه های استان کرمانشاه که امروز(20 اسفند) در دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه برگزارشد، بااشاره به تاکیدات رییس قوه قضاییه مبنی بر لزوم مردمی کردن دادگستری ها، اظهارکرد: براین اساس طی یکسال گذشته کارهای بسیار خوبی را در دستگاه قضایی استان انجام داده ایم که از جمله آنها تکریم مردم، ارتباط بیشتر با آنها و گسترش فرهنگ صلح و سازش بین مردم بوده است.

وی رویکرد گسترش فرهنگ صلح و سازش را از مهمترین اولویت های دستگاه قضایی استان برشمرد و گفت: برای تحقق این هدف، تلاش کرده ایم تا با پایین آوردن سطح اختلافات بین مردم، سطح مراجعات آنها را به دادگستری ها کم کنیم و اگر هم برای هر فردی پرونده ای قضایی به جریان افتاد، درصورتی که حق باشد، حقش را بدهیم و اگر هم حق نبود، او را قانع کنیم تا با رضایت از دادگستری خارج شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر خانه در کرمانشاه باید یک مرکز گسترش صلح و سازش باشد

هر خانه در کرمانشاه باید یک مرکز گسترش صلح و سازش باشد