مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 09:552021-03-10سياسي

51 پروژه محرومیت زدایی سپاه در مهرستان به بهره برداری رسید


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان گفت: 51 پروژه محرومیت زدایی توسط بسیج سازندگی و قرارگاه عملیاتی شهید «سجاد» در شهرستان مهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

- مهرستان - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان گفت: 51 پروژه محرومیت زدایی توسط بسیج سازندگی و قرارگاه عملیاتی شهید سجاد در شهرستان مهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

سرهنگ حسین نکویی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: 51 پروژه محرومیت زدایی توسط بسیج سازندگی و قرارگاه عملیاتی شهید سجاد در شهرستان مهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این پروژه های عمرانی زودبازده و عام المنفعه هستند، افزود: پروژه های آبرسانی، اشتغال، مسکن محرومان و بهداشت و درمان در صدر برنامه ها و پروژه های بسیج سازندگی قرار دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان بیان داشت: با وجود تمامی تنگناهای اقتصادی، محرومیت زدایی یک لحظه هم تعطیل نشده و مأموریت ها و صمیمیت ها بین مردم و مسؤولان در این زمینه بیشتر شده که امیدواریم همین روند در سال های آینده هم ادامه پیدا کند.

وی گفت: بسیج و سپاه تلاش می کند تا محرومیت زدایی از محرومیت زایی فاصله بگیرد، موضوعی که به برکت انقلاب اسلامی تا حدود زیادی محقق شده و به برکت انقلاب اسلامی از فقر مطلق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

51 پروژه محرومیت زدایی سپاه در مهرستان به بهره برداری رسید

51 پروژه محرومیت زدایی سپاه در مهرستان به بهره برداری رسید