مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 09:552021-03-10دانش

«دانشگاه تبریز» دومین دانشگاه جامع کشور است


رییس دانشگاه تبریز با بیان اینکه این دانشگاه دومین دانشگاه جامع کشور بعداز دانشگاه تهران است، گفت: این دانشگاه به رتبه هفت دانشگاه های کشور ارتقا یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا زیرساخت های آموزش مجازی برای 23 هزار نفر جمعیت دانشگاه فراهم نبود، تجهیزات مختلف و پیشرفته فناوری ارتباطات و اطلاعات برای دانشگاه خریداری شد و بعداز عید نوروز سال 99 کلاس های مجازی آغاز شد.

حضور 600 دانشجوی غیربومی در خوابگاه های دانشگاه تبریز مجیدی ادامه داد: اکنون نیز با اینکه کلاس ها مجازی برگزار می شود ولی با رعایت پروتکل های بهداشتی 600 نفر از دانشجویان غیربومی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری مشغول امر آموزش و پژوهش بوده و در خوابگاه های دانشگاه مستقر هستند.

وی با تاکید بر اینکه باید زیرساخت های آموزش مجازی تقویت شود، گفت: امکانات ما در کشور نیز کم است و باید بیشتر شود، به طوری که باید در تمامی روستاها و شهرهای کوچک نیز اینترنت پرسرعت فراهم شود تا دانشجویان در این شرایط کرونایی به راحتی به اینترنت وصل شده و در کلاس های مجازی شرکت کنند.

برقراری عدالت آموزشی با برگزاری مجازی کلاس ها رییس دانشگاه تبریز گفت: با برگزاری کلاس های مجازی می توان عدالت آموزشی را برقرار است، با ارتقای زیرساخت ها تفاوتی بین کلاس حضوری و مجازی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دانشگاه تبریز» دومین دانشگاه جامع کشور است

«دانشگاه تبریز» دومین دانشگاه جامع کشور است