مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 10:002021-03-10اقتصادي

وضعیت هزینه و درآمد خانوارهای روستایی استان کرمان نگران کننده است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: موضوع نگران کننده، وضعیت هزینه و درآمد خانوارهای روستایی استان کرمان است که جایگاه 30 کشور را در درآمد خانوار روستایی داریم.

- ایسنا/کرمان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: موضوع نگران کننده، وضعیت هزینه و درآمد خانوارهای روستایی استان کرمان است که جایگاه 30 کشور را در درآمد خانوار روستایی داریم.

دکتر جعفر رودری ظهر امروز 20 اسفندماه در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمان با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و رییس کمیته امداد کشور اظهار کرد: استان کرمان 5600 روستای دارای سکنه دارد و نرخ رشد جمعیت روستایی استان نست به کشور بالاتر است.

وی با اشاره به اینکه نسبت جمعیت روستایی استان به شهر بیش از متوسط کشور است، افزود: نرخ جمعیت روستایی استان کرمان 41 درصد و کشور 26 درصد است و در دهه اخیر نرخ روستانشینی استان کرمان تقریبا ثابت مانده است.

رودری با اشاره به اینکه استان با یک میلیون و 300 هزار نفر جمعیت روستایی، رتبه چهارم کشور است، بیان کرد: موضوع نگران کننده، وضعیت هزینه و درآمد خانوارهای روستایی استان کرمان است که جایگاه 30 کشور را در درآمد خانوار روستایی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت هزینه و درآمد خانوارهای روستایی استان کرمان نگران کننده است

وضعیت هزینه و درآمد خانوارهای روستایی استان کرمان نگران کننده است