مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 10:052021-03-10سياسي

دولت باید از واحدهای تولیدی حمایت کند


رییس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط کنونی باید واحدهای تولیدی مورد حمایت دولت قرار گیرند.

- عزت اله اکبری، رییس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی امروز (20 اسفندماه) از شرکت لاستیک بارز دهگلان، زرین بنای پارسیان، جاودان ستاره زیویه و شرکت مادنوا کابل بازدید به عمل آورد و به مستعد و مصمم بودن مردم کردستان اشاره کرد و حمایت دولت برای توسعه استان را در اولویت برنامه های پیش رو قرار داد.

وی با اشاره به مشکلات واحدهای صنعتی کردستان افزود: می طلبد دولت هر چه سریع تر با تدابیر ویژه ای برای رفع این موانع و مشکلات قدم بردارد چرا که به طور قطع رونق تولید روز به روز افزایش پیدا می کند.

رییس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، همچنین به بازدید از بانه و سقز اشاره کرد و گفت: آنچه که ما به عنوان مجلس از دولت توقع داریم این است که مشکل کولبری را حل کند چون جوانان این منطقه طالب کار و هدفمند به دنبال روزی هستند لذا نباید در این شرایط مسئولین کشوری نسبت به این امر مهم بی تفاوت باشند.

در جریان این بازدید محمد دره وزمی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان، اظهار کرد: در این چند سال گذشته تمام هدف ما بر اجرای واحدهای مشابه لاستیک بارز بوده که در سال 96 باهمت سرمایه گذار شرکت بارز به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت باید از واحدهای تولیدی حمایت کند

دولت باید از واحدهای تولیدی حمایت کند