مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 10:102021-03-10بين الملل

گام بلند روس ها برای مقابله با تحریم های آمریکا


یک کشتی لوله گذار روسی که توانایی اتمام پروژه نورد استریم 2 را دارد، به شهر کالینینگراد رسیده تا تست های پیش عملیاتی را انجام دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از اسپوتنیک، کشتی لوله گذار آکادمیک چرسکی که توانایی تکمیل پروژه خط لوله دوم انتقال گاز روسیه به اروپا موسوم به نورد استریم 2 را دارد، اخیرا به شهر کالینینگراد رسیده تا تست های پیش عملیاتی را انجام دهد.

  وبسایت مارین ترافیک، که در زمینه رهگیری شناورها و کشتی ها در جهان فعالیت می کند، خبر رسیدن چرسکی به کالینینگراد را منتشر کرده است.

شرکت اپراتور خط لوله نورد استریم 2 هم تایید کرده که این کشتی لوله گذار قرار است، پس از انجام تست ها در آب های دانمارک به گروه اجرا پیوسته و خط لوله نورد استریم 2 را تکمیل کند.

شرکت روس می گوید که مستندات لازم در این زمینه را به اداره کشتیرانی دانمارک ارسال کرده و قول داده که تمام اقداماتش را بر اساس مجوزهای دریافت شده اجرایی خواهد کرد.

  نام چرسکی نخستین بار در دسامبر 2020 مطرح شد؛ چراکه پس از خروج شرکت آلسیز سوییس از لوله گذاری  پروژه نورد استریم 2 از ترس تحریم های آمریکا این کشتی یکی از شناورهای روس بود که توانایی جایگزین شدن به جای سوییسی ها را داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام بلند روس ها برای مقابله با تحریم های آمریکا

گام بلند روس ها برای مقابله با تحریم های آمریکا