مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 10:102021-03-10سياسي

روحانیون با ظرفیت منبر و تریبون خود به تبیین دانش رسانه ای کمک کنند


مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان گفت: روحانیون با استفاده از منبر و تریبونی که در اختیار دارند می توانند برای تبیین دانش رسانه ای کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، جعفر عبدالملکی در نشست هم اندیشی علما و روحانیون با موضوع سواد رسانه ای که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان برگزار شد، اظهار کرد: سواد رسانه ای دانش و معارف جدید رسانه ای است و از حوزه های موثر در تعمیق این دانش، بصیرت و مهارت رسانه ای ماموستاها و روحانیون هستند.

وی با اشاره به اینکه، براساس نظرسنجی های صدا و سیما، علیرغم شیطنت ها و دسیسه های دشمنان برای کمرنگ کردن نقش روحانیون اما روحانیون همچنان جزو گروه های مرجع جامعه به شمار می روند، افزود: روحانیون با منبر و تریبونی که در اختیار دارند می توانند برای تبیین دانش رسانه ای کمک کنند.

وی یادآور شد: فضای مجازی و رسانه های نوظهور خود را به جامعه تحمیل کرده اند و تکثر و تعدد شبکه های اجتماعی که روز به روز در حال افزایش است قابل احصاء نیست.

  مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان اعلام کرد: ما روزانه در معرض پیام های رسانه ای هستیم و اینجاست که بحث سواد رسانه ای معنی می یابد و فرد باید بداند که چگونه در برابر این هجمه رسانه ای زندگی کند تا تحت تاثیر القائات و تشویش ها قرار نگیرد بنابراین در سواد رسانه ای می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیون با ظرفیت منبر و تریبون خود به تبیین دانش رسانه ای کمک کنند

روحانیون با ظرفیت منبر و تریبون خود به تبیین دانش رسانه ای کمک کنند