مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 10:152021-03-10حوادث

کشف 84 درصدی خودروهای مسروقه/ 60 درصد مجرمان در تهران «غیربومی» هستند


رییس پلیس آگاهی پایتخت،عملکرد پلیس آگاهی در سال جاری و آخرین آمار پرونده های تشکیل شده در حوزه های سرقت، کیف قاپی و جرایم جنایی را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس سردار علیرضا لطفی رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه پلیس آگاهی برابر مقررات وظیفه کشف جرم و مقابله با مجرمان را دارد، اظهار داشت: در سال جاری علیرغم شرایط رغم همه این شرایط ما امتیازاتی نیز نسبت به مراکز پلیس آگاهی در کشور داریم.

سردارلطفی با اشاره به این مطلب که در تهران 20 درصد پایگاه ها را داریم و 20 درصد کارآگاهان در تهران فعالیت می کنند اظهار داشت: در سال 99 نیز بخشی از پرونده های استانهای دیگر از سوی مراجع قضایی به تهران ارجاع شد همچنین ما تشخیص هویت و آزمایشگاه های خوبی در اختیار داریم.

  وی ادامه داد: پلیس آگاهی تهران برابر آمارها جز عملیاتی ترین پلیس های کشور است و روزانه دهها عملیات در سراسر کشور انجام می دهد.

سردار لطفی خاطر نشان کرد: قبل از کرونا عملا مردم تا صبح در خیابانها گاها حضور داشتند و تهران عملا به یک شهر شبانه روزی تبدیل شده بود و باید بعد از کرونا برای این وضعیت برنامه ریزی کنیم و تا صبح بایدشیفت داشته باشیم تا امنیت برقرار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 84 درصدی خودروهای مسروقه/ 60 درصد مجرمان در تهران «غیربومی» هستند

کشف 84 درصدی خودروهای مسروقه/ 60 درصد مجرمان در تهران «غیربومی» هستند