مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 10:152021-03-10سياسي

جدی ترین آسیب فضای مجازی در حوزه دین است


نماینده ولی فقیه در آذربایحان شرقی گفت : یکی از جدی ترین آسیب های فضای مجازی در حوزه دین است و دشمن در تلاش است تا چهره اسلام را یک چهره تیره و تار نشان دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم صبح امروز در همایش هم اندیشی پیشگامان تبلیغ که در مصلی اعظم امام خمینی (ره) برگزار شد گفت: هیچ روزی شریف تر از روز بعثت رسول اکرم در سراسر دنیا نمی توان پیدا کرد چرا که حادثه ای بزرگ تر از حادثه بعثت اتفاق نیفتاده است.

وی ادامه داد: تبلیغ دین اسلام مهم ترین وظیفه ای است که بر دوش تمام مسلمانان سنگینی می کند؛ تبلیغ دین خدا و ارزش های الهی با تلاش پیامبر اکرم (ص) آغاز شد و به همت ائمه معصومین علیهم السلام ادامه یافت.

وی اضافه کرد: در زمان غیبت کبری این مهم بر دوش عالمان دین نهاده شده است که در این راه آشنایی مبلغین دینی با سیره و روش تبلیغ پیامبر اکرم و معصومین علیهم السلام، انسان ها را از کوتاه ترین راه می تواند به هدف برساند.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه عالمان دین با تبلیغ چهره به چهره به بهترین شکل به تبلیغ رسالت الهی برخاسته و بیشترین موفقیت را از آن خود می کنند افزود: مبلغان دینی وظیفه سنگینی دارند که با عمل و رفتار خود دین اسلام را باید در جامعه تبلیغ کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدی ترین آسیب فضای مجازی در حوزه دین است

جدی ترین آسیب فضای مجازی در حوزه دین است