مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 10:352021-03-10سياسي

طرح امام محله ظرفیت ایجاد تحول اجتماعی، محرومیت زدایی را دارد


رییس تبلیغات اسلامی شهرستان گرمی، گفت: طرح امام محله، ظرفیت ایجاد تحول اجتماعی، محرومیت زدایی و آبادانی را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حمید بهاری، قبل از ظهر چهارشنبه در سخنانی در مراسم تجلیل از خانواده های امامان محله که در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شده بود، اظهار کرد: طرح تحول اجتماعی مسجد از ابتکارات خلاقانه مدیریت جدید سازمان تبلیغات اسلامی بوده و بنا دارد با محور قرار دادن امام محله، کارآیی مساجد را مثل زمان صدر اسلام محقق سازد.

وی افزود: مساجد همواره در طول تاریخ، مرکز ثقل حرکت های انقلابی، تربیتی، اجتماعی، و جذب جوانان بوده و با قرار گرفتن امام محله در آن، هویت تاریخی مساجد احیا گردیده و به مثابه پناهگاه مردم و پایگاه حل مسائل علمی، فرهنگی و معنوی عمل خواهد نمود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی گرمی تصریح کرد: برای اقبال آحاد جامعه و تحقق امامت در بین مردم، تلاش مضاعفی را انجام و شرایط امامت را در خود ایجاد کنیم تا مردم ما را مورد وثوق و ملجاء بدانند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: اگر امامان جماعت محلات بتوانند امور خود را با توکل بر خدا، مشارکت طبقات اجتماعی و بدون وابستگی به دستگاه های دولتی انجام دهند و به صورت مردمی فعالیت های خود را ادامه دهند، قطعاً در انجام مأموریت خطی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح امام محله ظرفیت ایجاد تحول اجتماعی، محرومیت زدایی را دارد

طرح امام محله ظرفیت ایجاد تحول اجتماعی، محرومیت زدایی را دارد